ZAMÓWIENIE
Zamówienie online. Dodaj wybrane produkty do koszyka. Do koszyka możesz wejść, klikając przycisk „Dodaj do koszyka" w prawym górnym rogu strony. Po umieszczeniu wszystkich wybranych produktów w koszyku kliknij przycisk „Do kasy”, gdzie wprowadzisz wszystkie dane, wybierzesz metodę płatności i dostawy, a następnie klikniesz “Złóż zamówienie". Jeśli zamówienie zostanie pomyślnie złożone, na stronie pojawi się komunikat „Dziękujemy za złożenie zamówienia!".
Zamówienie mailowe pod adresem [email protected]. W wiadomości podaj swoje dane, wybrane produkty i sposób dostawy. Nasi konsultanci utworzą zamówienie i poinformują Cię o tym. Ceny i rabaty są takie same jak w przypadku zamówień składanych online. Jeśli posiadasz kod rabatowy, podaj go w treści wiadomości.
Do koszyka możesz wejść, klikając ikonę koszyka w prawym górnym rogu strony. Liczbę sztuk można zmienić poprzez wprowadzenie innej liczby lub kliknięcie + lub - przy liczbie sztuk. Aby całkowicie usunąć przedmiot z koszyka, kliknij ikonę koszyka (usuń) po prawej stronie.
Najpierw upewnij się, że przy kasie wprowadziłeś wszystkie niezbędne do zamówienia dane. Sprawdź, czy którekolwiek z pól podświetliło się na czerwono i czy zaznaczyłeś, że zgadzasz się na warunki sprzedaży.
Jeśli po złożeniu zamówienie zakup nie zostanie ukończony, a strona długo się ładuje, jest mało prawdopodobne, aby zamówienie zostało złożone pomyślnie. Może się to zdarzyć podczas płatności kartą kredytową - w takim przypadku należy przerwać ładowanie się strony i dokonać zakupu później z innego urządzenia lub wybrać inną metodę płatności.
Jeśli problem dalej występuje, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected].
Oczywiście. Wprowadzając dane kliknij „Wyślij na inny adres". Otworzy się nowe okno, w którym wprowadzisz adres dostawy.
Kliknij link „Anuluj zamówienie” w wiadomości e-mail z potwierdzeniem.
Zamówienie można również anulować, wysyłając wiadomość e-mail na adres [email protected]. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o anulowaniu zamówienia, co pozwoli uniknąć niepotrzebnych kosztów wysyłki.
Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o anulowaniu zamówienia, co pozwoli uniknąć niepotrzebnych kosztów wysyłki. Jeśli paczka została już wysłana, nie możemy jej anulować, więc dotrze ona na adres dostawy. Jeśli nie chcesz tej paczki, odmów jej przyjęcia, a zostanie do nas zwrócona.
Istnieje kilka sposobów na wprowadzenie zmian:
1. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane i nie zostało opłacone, anuluj je i złóż nowe zamówienie.
2. Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Znajdź w niej link „Czy chcesz edytować swoje zamówienie?” i wprowadź zmiany.
3. Możesz poinformować nas o zmianie, pisząc na adres [email protected].
Jeśli paczka została już wysłana, nie można zmienić jej zawartości ani anulować wysyłki.
Dane dostawy można zmienić, pisząc do nas wiadomość lub odpowiadając na wiadomość e-mail otrzymaną po złożeniu zamówienia. Możesz również zmienić swoje dane, pisząc pod adres [email protected]. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o zmianie danych. Jeśli paczka została już wysłana, nie można zmienić danych ani anulować wysyłki.
Najprostszym sposobem na zmianę metody płatności jest anulowanie zamówienia (jeśli nie zostało jeszcze wysłane lub opłacone) i złożenie nowego zamówienia. Możesz również poinformować nas o zmianie, pisząc na adres [email protected]. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o zmianie. Jeżeli wybrano sposób płatności za pobraniem, a paczka została już wysłana, nie można już zmienić metody płatności ani anulować wysyłki.
Najprostszym sposobem na zmianę sposobu dostawy jest anulowanie zamówienia (jeśli nie zostało jeszcze wysłane lub opłacone) i złożenie nowego zamówienia. Możesz poinformować nas o zmianie, pisząc na adres [email protected]. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o zmianie. Jeśli paczka została już wysłana, nie można zmienić sposobu dostawy ani anulować wysyłki.
Możesz zmienić produkty w zamówieniu, kontaktując się z nami pod adresem [email protected] i ustalając z konsultantem kwestie dopłaty, odliczenia lub zwrotu różnicy. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o zmianie. Jeśli paczka została już wysłana, nie można zmienić danych ani anulować wysyłki.
Potwierdzenie zamówienia wysyłane jest automatycznie po pomyślnym złożeniu zamówienia na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Potwierdzenie zamówienia może trafić do zakładki „Spam” lub „Promocje". Sprawdź wszystkie foldery lub wpisz „Potwierdzenie zamówienia” w wyszukiwarce skrzynki mailowej.
Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia, możliwe jest również, że podczas składania zamówienia podałeś nieprawidłowy adres e-mail.
Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia, skontaktuj się z nami, pisząc na adres [email protected].
Możesz złożyć zamówienie na firmę. Aby dokonać zakupu, w koszyku przy kasie zaznacz opcję „Firma", a następnie wprowadź wszystkie dane.
Potwierdzenie zamówienia, które otrzymasz na adres e-mail, nie będzie zawierać NIP ani danych firmy, ponieważ są one rejestrowane wyłącznie do celów wystawienia faktury. Faktura na firmę w postaci wydruku zostanie dołączona do przesyłki. Jeśli potrzebujesz faktury w formacie PDF lub e-faktury, skontaktuj się z nami, pisząc na adres [email protected].
KUPONY I RABATY
Wprowadź kod rabatowy w koszyku w kroku 1 – w polu poniżej, a następnie kliknij „Potwierdź".
W przypadku zamówienia telefonicznego lub e-mailowego podaj kod w treści wiadomości na piśmie lub podczas rozmowy z konsultantem.
Tak, ale możesz użyć tylko jednego kodu na raz. Ważność kodu i warunki korzystania z niego są zawsze opisane tam, skąd otrzymałeś kod.
Nie, możesz użyć tylko jednego kodu na raz. Nie można wprowadzić więcej niż jednego kodu.
Jeśli podczas składania zamówienia otrzymasz komunikat, że kod nie jest już aktywny, sprawdź warunki realizacji kodu. Warunki są zawsze wskazane tam, gdzie otrzymujesz kod. Sprawdź, czy spełnione są wszystkie warunki zastosowania kodu:
- Czy kod obowiązuje na wszystkie produkty?
- Czy kod jest powiązany z określoną kwotą?
- Czy kod jest wciąż aktywny?
Jeśli Twój zakup spełnia powyższe warunki, a kod nadal nie działa, sprawdź:
- Czy poprawnie wprowadziłeś kod w polu rabatowym w pierwszym kroku i kliknąłeś „Potwierdź"?
Kod może zniknąć po zmianie zamówienia i trzeba go wtedy wprowadzić ponownie. Dlatego przed złożeniem zamówienia należy zawsze sprawdzić, czy kod jest został zastosowany.
Jeśli nadal nie możesz wprowadzić kodu, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected].
Kody rabatowe powiązane z promocją możesz znaleźć na naszej stronie internetowej, na stronie głównej, na kolorowym pasku u góry strony i przy produkcie.
Jeśli subskrybujesz nasz newsletter, będziemy również informować Cię o promocjach z kodami rabatowymi za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Nie, obniżone ceny obowiązują dla każdego zakupu, niezależnie od tego, czy jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, czy nie. To samo dotyczy rabatów ilościowych i realizacji kodów rabatowych.
W przypadku zakupu większej liczby sztuk niektórych produktów dostępny jest również rabat ilościowy. Rabaty ilościowe są widoczne w opisie produktu, gdzie możesz również wybrać zestaw wielu produktów. Rabat ilościowy zostanie zastosowany automatycznie, nawet jeśli dodasz do koszyka więcej niż jedną sztukę produktu i nie wybierzesz zestawu.
Z salda kredytowego mogą korzystać tylko zarejestrowani użytkownicy. Dlatego ważne jest, aby zalogować się na swoje konto przed każdym zakupem.
Przy zakupie każdego produktu zarejestrowani użytkownicy otrzymują kredyt, który mogą wykorzystać przy następnym zakupie. Kredyt jest widoczny przy każdym produkcie, a obliczany jest na podstawie ceny 1 sztuki. Ostateczna kwota kredytu obliczana jest przy kasie i wynosi 3% ceny produktów bez VAT.
Saldo jest obliczane automatycznie po zalogowaniu się i jest widoczne w koszyku lub przy kasie.
Kod można dodać do istniejącego zamówienia, wpisując go w wiadomości wysłanej do nas w odpowiedzi na potwierdzenie zamówienia. Kod można również dodać, wysyłając wiadomość e-mail na adres [email protected]. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o chęci zastosowania kodu. Jeśli paczka została już wysłana, nie można już wprowadzać zmian i dodać kodu.
Przy zakupie za ponad 199 zł bezpłatna dostawa zostanie automatycznie dodana do koszyka. Uwzględnia się cenę produktów bez rabatu (jeśli po naliczeniu rabatu wartość zamówienia będzie niższa niż 199 zł, dostawa wciąż będzie bezpłatna).
ZWROTY I REKLAMACJE
Możesz złożyć reklamację, jeśli produkt jest uszkodzony, wadliwy lub nie nadaje się do użytku, lub jeśli jego właściwości nie odpowiadają lub odbiegają od opisu tego produktu w Internecie.
Poinformuj nas o wadliwości produktu, pisząc na adres [email protected]. Abyśmy mogli pomyślnie rozpatrzyć reklamację, prześlij nam zdjęcie, na podstawie którego będzie można stwierdzić, jaki charakter ma wada produktu. Ustalisz z naszymi konsultantami kwestie zwroty produktu w celu weryfikacji wady, więc nie wyrzucaj produktów, dopóki reklamacja nie zostanie rozwiązana.
Masz prawo do bezpłatnej wymiany, noty kredytowej lub zwrotu ceny zakupu reklamowanego produktu.
Więcej informacji znajdziesz w warunkach handlowych: https://www.healthy-world.pl/warunki-ogolne.
Możesz złożyć reklamację, jeśli produkt jest uszkodzony, wadliwy lub nie nadaje się do użytku, lub jeśli jego właściwości nie odpowiadają lub odbiegają od opisu tego produktu w Internecie.
Nie będą przyjmowane reklamacje powodowane niezadowoleniem lub nieprzydatnością produktu na podstawie indywidualnej oceny użytkownika lub niewłaściwego użytkowania. Nie oferujemy gwarancji satysfakcji.
Ponieważ chcemy, abyś był zadowolony z naszych produktów, zawsze służymy Ci radą i odpowiedzią na pytania dotyczące użytkowania produktu.
Jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt, powiadom nas o tym, pisząc na adres [email protected]. Możesz umówić się z naszymi konsultantami na bezpłatną wymianę produktów.
Prosimy o nie wyrzucanie pudełka, w którym otrzymałeś przesyłkę, ponieważ możesz w nie zapakować produkty, które przekażesz kurierowi. Prawidłowa zawartość zamówienia zostanie wysłana natychmiast po zgłoszeniu błędu.
Jeśli nie otrzymałeś wszystkiego, co zamówiłeś, poinformuj nas o tym, pisząc a adres [email protected]. Możesz umówić się z naszymi konsultantami na bezpłatną dostawę brakujących produktów. Brakujące produkty zostaną wysłane natychmiast po zgłoszeniu błędu.
Możesz zwrócić produkt i otrzymać zwrot pieniędzy, jeśli jest nieuszkodzony i wciąż zamknięty. Możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru. Prosimy o wcześniejsze powiadomienie nas o zwrocie na adres [email protected].
Produkty należy wysłać na nasz adres: Be Healthy d.o.o., Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj, Słowenia. Do przesyłki dołącz fakturę lub pismo z Twoimi danymi. Zalecamy wysłanie zwracanego produktu przesyłką poleconą, co umożliwia śledzenie przesyłki. Nadawca pokrywa koszty wysyłki, chyba że wcześniej uzgodniono inaczej. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
W przypadku zamkniętego i nieuszkodzonego produktu zwrócimy cenę zakupu na konto bankowe lub przez inny system płatności (PayPal), gdy tylko otrzymamy produkt. Możesz również wykorzystać tę kwotę jako kredyt.
Nieuszkodzony i zamknięty produkt możesz zwrócić bez podania przyczyny. Oczywiście będziemy wdzięczni za każdy feedback.
Możesz wymienić produkt, jeśli jest nieuszkodzony i nadal zamknięty, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru. Prosimy o wcześniejsze powiadomienie nas o chęci wymiany na adres [email protected].
Produkt, który chcesz wymienić, należy wysłać na nasz adres: Be Healthy d.o.o., Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj, Słowenia. Do przesyłki dołącz fakturę lub pismo z Twoimi danymi. Zalecamy wysłanie produktu przesyłką poleconą, co umożliwia śledzenie przesyłki. Nadawca pokrywa koszty wysyłki, chyba że wcześniej uzgodniono inaczej. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Po otrzymaniu zamkniętego i nieuszkodzonego produktu możemy wymienić go na inny produkt. W przypadku wymiany na droższy produkt należy przed wysyłką należy ustalić z konsultantem, czy zachodzi potrzeba dopłaty i jak należy ją uiścić.
Po zatwierdzeniu zwrotu możesz spodziewać się otrzymania płatności w ciągu 10 dni roboczych od zatwierdzenia zwrotu.
Aby złożyć skargę lub przekazać opinię, należy skorzystać z formularza kontaktowego na stronie https://www.healthy-world.pl/index.php?route=information/contact lub wysłać wiadomość e-mail na adres [email protected].
Twoja opinia wiele dla nas znaczy, więc chętnie przyjmujemy wszelkie pochwały, uwagi i sugestie.
Jeśli po odebraniu paczki zauważysz, że jest ona uszkodzona, brakuje w niej produktów lub nosi ona ślady otwarcia, niezwłocznie powiadom nas o tym na adres [email protected]. Nie wyrzucaj opakowania ani zawartości uszkodzonej przesyłki, lecz poczekaj na nasze instrukcje.
Możesz również odmówić odbioru uszkodzonej paczki u kuriera w momencie dostawy.
Masz prawo do bezpłatnej wymiany, noty kredytowej lub zwrotu ceny zakupu uszkodzonej paczki.
PŁATNOŚCI
W naszym sklepie internetowym dostępne są następujące metody płatności:
- PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE - Za zamówione produkty można zapłacić w momencie odbioru przesyłki bezpośrednio kurierowi lub w punkcie odbioru.
- PŁATNOŚĆ KARTĄ - Za zamówione produkty można zapłacić kartą Visa lub Mastercard, wprowadzając odpowiednie dane płatności na naszej stronie internetowej.
- PŁATNOŚĆ PRZEZ PAYPAL - Za zamówione produkty można zapłacić przez system PayPal, wprowadzając odpowiednie dane na stronie PayPal, która otworzy się automatycznie po złożeniu zamówienia.
Podczas zakupów online metodę płatności wybiera się przy kasie - w kroku 2 poniżej.
Najprostszym sposobem na zmianę metody płatności jest anulowanie zamówienia (jeśli nie zostało jeszcze wysłane lub opłacone) i złożenie nowego zamówienia. Możesz poinformować nas o zmianie, pisząc na adres [email protected]. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o zmianie metody płatności. Jeżeli wybrano sposób płatności za pobraniem, a paczka została już wysłana, nie można już zmienić metody płatności ani anulować wysyłki.
Zakupu można dokonać za pomocą kart kredytowych lub debetowych VISA i MASTERCARD.
Przy kasie wybierz metodę płatności „Karta kredytowa”. Po kliknięciu „Potwierdź zamówienie" nastąpi przekierowanie do strony, na której można wprowadzić dane karty płatniczej.
Ze względów bezpieczeństwa ważne jest, aby skonfigurować bezpieczną usługę płatności kartą w swoim banku. Oznacza to, że po wprowadzeniu kodu weryfikacyjnego otrzymasz również kod bezpieczeństwa w wiadomości SMS. Jeśli nie otrzymasz kodu bezpieczeństwa, skontaktuj się z dostawcą usług bankowych lub wydawcą karty.
Jeśli zamówienie zostanie pomyślnie złożone, a płatność wykonana prawidłowo, na stronie pojawi się komunikat „Dziękujemy za złożenie zamówienia!".
Ze względów bezpieczeństwa ważne jest, aby skonfigurować bezpieczną usługę płatności kartą w swoim banku. W przypadku problemów z dokonaniem płatności należy w pierwszej kolejności skontaktować się z dostawcą usług bankowych lub wydawcą karty.
Problemy mogą również wystąpić, jeśli masz wolne połączenie internetowe lub jeśli nie wprowadzisz kodu bezpieczeństwa poprawnie lub wystarczająco szybko.
Jeśli po złożeniu zamówienie zakup nie zostanie ukończony, a strona długo się ładuje, jest mało prawdopodobne, aby zamówienie zostało złożone pomyślnie. W takim przypadku należy przerwać ładowanie i spróbować dokonać zakupu później z innego urządzenia lub wybierając inną metodę płatności.
Jeśli problem dalej występuje, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected].
Przy kasie zaznacz metodę płatności „PayPal". Po kliknięciu przycisku „Złóż zamówienie” nastąpi przekierowanie do strony PayPal, na której należy wprowadzić nazwę użytkownika i hasło PayPal oraz potwierdzić.
Jeśli zamówienie zostanie pomyślnie złożone, a płatność wykonana prawidłowo, na stronie pojawi się komunikat „Dziękujemy za złożenie zamówienia!".
DOSTAWA
Wysyłamy paczki najszybciej, jak to możliwe.
Wszystkie zamówienia złożone do godziny 11:30 od poniedziałku do piątku są wysyłane tego samego dnia roboczego, a w weekendy i święta następnego dnia roboczego. Różnice mogą wynikać z zastosowanych środków płatniczych lub zwiększonej liczby zamówień.
Prosimy o sprawdzenie dokładnego czasu wysyłki na stronie internetowej produktu.
Dostawa zajmuje średnio od 3 do 5 dni roboczych.
Koszt wybranej usługi dostawy jest widoczny na etapie składania zamówienia.
W przypadku zamówień powyżej 199 zł dostawa jest bezpłatna.
Dostawa jest bezpłatna dla zamówień o wartości powyżej 199 zł lub w przypadku ofert promocyjnych po wprowadzeniu kodu rabatowego.
Lista firm kurierskich do wyboru jest dostępna na etapie składania zamówienia.
Podczas zakupów online sposób płatności wybiera się przy kasie - w kroku 2 poniżej.
Podczas składania zamówienia możesz podać inny adres dostawy niż adres płatnika. Wprowadzając dane kliknij „Wyślij na inny adres". Otworzy się pole „Dane odbiorcy”, w którym możesz podać adres.
Zostaniesz poinformowany o szacowanym czasie dostawy przez firmę kurierską.
My nie możemy ustalić konkretnego terminu dostawy, ponieważ zależy on od firmy kurierskiej. W niektórych przypadkach można ustalić datę dostawy z firmą kurierską.
Skontaktuje się z Tobą kurier, który spróbuje ustalić inną datę dostawy lub odbioru w punkcie odbioru.
Wszystkie paczki są wysyłane ze Słowenii.
Status przesyłki możesz sprawdzić, korzystając z numeru śledzenia, który otrzymasz w wiadomości od firmy kurierskiej.
Status swojej przesyłki możesz również sprawdzić, pisząc na adres [email protected].
Adres dostawy można zmienić, pisząc do nas w odpowiedzi na wiadomość z potwierdzeniem otrzymaną po złożeniu zamówienia. Możesz również zmienić dane dostawy, pisząc pod adres [email protected]. Prosimy o jak najszybsze powiadomienie nas o zmianie adresu dostawy. Jeśli paczka została już wysłana, zmiana nie jest już możliwa i nie możemy anulować wysyłki.
Sposób dostawy lub firmę kurierską można zmienić, pisząc do nas w odpowiedzi na wiadomość z potwierdzeniem otrzymaną po złożeniu zamówienia. Możesz również zmienić sposób dostawy, pisząc pod adres [email protected]. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o zmianie, ponieważ tylko wtedy będziemy w stanie zmienić wybraną firmę kurierską. Jeśli paczka została już wysłana, nie można zmienić danych ani anulować wysyłki.
Jeśli występują problemy z dostawą, powiadom nas o tym, pisząc na adres [email protected].
KONTO UŻYTKOWNIKA
Nie. Możesz robić zakupy jako gość lub jako zarejestrowany użytkownik.
Możesz się zarejestrować, klikając „Logowanie" w prawym górnym rogu. Otworzy się okno, w którym należy kliknąć „Zarejestruj się”. Następnie otworzy się strona, na której należy podać wszystkie niezbędne dane.
Rejestracji można dokonać podczas składania zamówienia. Przy kasie możesz zaznaczyć opcję „Stwórz nowe konto użytkownika".
Podczas rejestracji otrzymasz również hasło, którego będziesz mógł używać do logowania się do sklepu w przyszłości. Nazwa użytkownika to adres e-mail.
Nie, musisz zarejestrować się osobno.
Możesz zapisać się do newslettera używając swojego adresu e-mail na pierwszej stronie naszej witryny.
Rejestracja daje Ci możliwość korzystania z salda kredytowego. Dlatego ważne jest, aby zalogować się na swoje konto przed każdym zakupem.
Przy zakupie każdego produktu zarejestrowani użytkownicy otrzymują kredyt, który mogą wykorzystać przy następnym zakupie. Kredyt jest widoczny przy każdym produkcie, a obliczany jest na podstawie ceny 1 sztuki. Ostateczna kwota kredytu obliczana jest przy kasie i wynosi 3% ceny produktów bez VAT.
Saldo jest obliczane automatycznie po zalogowaniu się i jest widoczne przy kasie.
Jeśli udało Ci się zalogować i chcesz tylko zmienić hasło, kliknij „Profil” w prawym górnym rogu (tam, gdzie się zalogowałeś). Otworzy się okno, w którym należy kliknąć „Zmień hasło". Otworzy się strona, na której wprowadzisz nowe hasło i potwierdzisz je, klikając przycisk „Dalej".
Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij „Zaloguj się" w prawym górnym rogu. Otworzy się okno, w którym należy kliknąć „Nie pamiętasz hasła?". Otworzy się strona, na której wprowadzisz swój adres e-mail. Kliknij „Wyślij" , a nowe hasło zostanie wysłane na podany adres e-mail.
W przypadku jakichkolwiek problemów z rejestracją, logowaniem lub hasłem prosimy o kontakt na adres [email protected].
Po pomyślnym logowaniu zostaniesz przeniesiony na stronę „Mój profil”, na której możesz zmienić swoje dane. Wystarczy, że klikniesz „Moje dane".
Po pomyślnym zalogowaniu możesz wejść na swoje konto, klikając „Profil” w prawym górnym rogu strony. Kliknij „Moje dane", aby zmienić swoje dane .
Po pomyślnym logowaniu zostaniesz przeniesiony na stronę „Mój profil”, na której możesz sprawdzić swoje saldo kredytowe. Wystarczy, że klikniesz „Saldo”.
Możesz sprawdzić swoje saldo, klikając „Profil” w prawym górnym rogu. Stan salda będzie widoczny obok pierwszej pozycji "Saldo".
Po pomyślnym logowaniu zostaniesz przeniesiony na stronę „Mój profil”, na której możesz obejrzeć swoje wcześniejsze zakupy. Wystarczy, że klikniesz „Moje zamówienia".
Saldo kredytowe jest dodawane do konta użytkownika po przetworzeniu zamówienia. Jeśli zauważysz jakiekolwiek problemy z saldem, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected].